Utoljára megtekintett termékek Összes
nincs

Gyakran ismételt kérdések

Hol van raktáron egy adott termék?

Aktuális készletinformációnkat a kiválasztott termék adatlapján tekintheted meg. Azok a termékeink, melyek esetén a "Készleten" állapot szerepel, ott biztosan  valamelyik üzletünkben elérhető a termék. A termék adatlapján az "INGYENES átvétel szaküzletünkben" rész alatt megtalálható, hogy melyik telephelyünkön van készleten az adott termék.

Kérjük vedd figyelembe, hogyha nem azt látod az adott átvételi pontnál, hogy "Készleten", hanem a teljesítési idő napok számában van megadva, akkor a termék fizikailag még nincs ott, ezért ne indulj el érte! Amennyiben szaküzletünk valamelyikében szeretnéd átvenni megrendelésedet, mindenképpen ellenőrizd, hogy van-e készleten az általad kiválasztott szaküzletben és mindenképp add is le rendelésedet!

Ha egy terméknél "Külső raktáron" felirat szerepel, akkor a terméket külső beszállítótól kell beszereznünk. Ennek az átfutási ideje eltérhet a termék adatlapján szereplő információtól, a pontos beérkezési időt a visszaigazoló emailben fogjuk küldeni.


Hasznosnak találtad az információt?

436 emberből 340 találta hasznosnak


Nem segített a leírás?


Telefonhívások esetén a kiemelt időszakokban a várakozási idő akár több percet is igénybe vehet, szíves türelmét kérjük ilyen esetekben!

Kategória további kérdései